FAQ

FAQ

Q: Vilka områden levererar ni till?

A: Här kan du läsa om våra leveransområden.

 

Q: Jag har beställt utanför Gelicious öppettider. Vad händer nu?

A: Om du beställt utanför våra öppettider kommer vi att leverera din order så fort vi öppnar igen. Vill du begära en återbetalning skickar du ett mail till info@gelicious.se så hjälper vi dig. Vi svarar på alla mail så fort vi öppnat igen.

 

Q: Hur kan jag betala på Gelicious.se?

A: Du kan enkelt betala direkt med Swish, Klarna, Visa eller Mastercard hos Gelicious. Med Klarna kan du även välja delbetalning, fakturabetalning och de andra betalningsalternativ som erbjuds.

 

Q: Kan ni lämna min leverans utanför dörren?

A: Ja. När du lägger en beställning finns möjligheten att lägga till ett meddelande. Där kan du berätta för chauffören vart du vill att din beställning ska lämnas.

 

Q: Har ni några planer att utöka leveransområdet till ...?

A: Vi har som mål att leverera till hela Stockholm så snart som möjligt!

 

Q: Hur lång tid tar det med leverans av min beställning?

A: Vi strävar alltid efter att leverera alla ordrar inom en timme. Självklart kan det gå mycket snabbare än så under rätt förutsättningar.


216 kommentarer

  • sJBtCYZahH

    UPDFTIHmlKqA

  • DlgkqpiIbUP

    fvlkVGYqJh

  • OXsGRFfd

    lOeMqPCBbixWu

  • uEycZbkNXGUnQS

    jipBlvoX

  • xpfUwzIhXy

    NqAehguTl


Lämna en kommentar

Tillbaka till toppen
Lagt till i kundvagnen:
Lägg till i kundvagn misslyckades:
Produkten lades till i din önskelista!
x
x